Osoba do kontaktu
mgr Paulina Walotek
tel.: 12 617 43 57
pwalotek@agh.edu.pl
Kierownik studiów
dr Radosław Tyrała
tel.: 12 617 43 45
rtyrala@agh.edu.pl
Celem studiów jest wykształcenie specjalistów ds. zarządzania wizerunkiem pracodawcy, posiadających interdyscyplinarną, praktyczną i aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR.
Są to pierwsze studia podyplomowe w Polsce tak kompleksowo obejmujące zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji, odpowiadające na aktualne potrzeby rynku pracy oraz na zainteresowanie firm i działów HR, PR i marketingu.
Warsztaty, wykłady i konwersatoria są prowadzone przez najlepszych polskich praktyków biznesu – przedstawicieli firm konsultingowych, agencji employer brandingowych, rekrutacyjnych, marketingowych oraz kadry menadżerskiej przedsiębiorstw realizujących programy z zakresu zarządzania marką pracodawcy.
Szczególny nacisk jest położony na budowanie relacji studentów z praktykami biznesu oraz na podnoszenie ich umiejętności z zakresu prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nowoczesnego zarządzania rekrutacją i selekcją, e-HR, zarządzania talentami, rozwojem i różnorodnością, a także prowadzenia badań, przygotowywania strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych.
Blok I. Podstawy employer branding
Blok II. Nowoczesne zarządzanie procesem rekrutacji i e-HR
Blok III. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy
Blok IV. Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz
Projekt końcowy. Warunkiem ukończenia studiów jest wykonanie w grupach projektu końcowego, polegającego na zaplanowaniu kampanii rekrutacyjnej w oparciu o wiedzę wyniesioną ze studiów
Adresatem studiów są osoby zainteresowane zagadnieniem employer brandingu, a szczególnie pracownicy działów HR, PR i marketingu oraz firm rekrutacyjnych i doradczych, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i poszerzyć wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk zarządzania marką pracodawcy i przyciągania najlepszych kandydatów z rynku, e-rekrutacji i e-HR, tworzenia przyjaznego i atrakcyjnego środowiska pracy, zarządzania talentami, rozwojem, zmianą i różnorodnością oraz wykorzystywania najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych w przygotowywaniu skutecznych strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych w środowisku internetowym i mobilnym.
Studia kierujemy także do wszystkich osób, które chcą pracować jako eksperci w firmach rekrutacyjnych, konsultingowych i marketingowych lub też myślą o prowadzeniu własnej działalności z zakresu employer brandingu.
Zdobędziesz wiedzę umożliwiającą zaprojektowanie, kompleksową realizację i pomiar wewnętrznej i zewnętrznej strategii employer branding. Dowiesz się również, w jaki sposób projektować, przeprowadzać, analizować i interpretować wyniki badań wspierających budowanie wizerunku pracodawcy.
Zdobędziesz także wiedzę z zakresu rekrutacji, selekcji oraz adaptacji pracowników, a także nowoczesnego zarządzania projektami rekrutacyjnymi i efektywnego wykorzystywania narzędzi e-rekrutacyjnych. Poznasz praktyczne aspekty działania firm HR. Nabędziesz umiejętność taktycznej oceny właściwego wyboru formy zatrudnienia w firmie. Będziesz także zdolny do autonomicznego i odpowiedzialnego wykonywania powierzonych zadań w zakresie zatrudnienia członków zespołu ds. danego projektu, a nabyte umiejętności wykorzystasz do funkcjonowania jako lider zespołu, właściciel firmy itp.
Zdobędziesz również kompleksową wiedzę z zakresu zarządzania marką pracodawcy wewnątrz organizacji. Poznasz modele zarządzania talentami i rozwojem w firmach i nauczysz się prowadzenia rozmów rozwojowych oraz tworzenia development planów. Zajęcia przygotują Cię do wpisania komunikacji wewnętrznej w strategię biznesową firmy, opracowania jej celów i doboru optymalnych narzędzi. Usystematyzujesz swoją wiedzę z zakresu motywowania i wynagradzania pracowników i poznasz podstawowe narzędzia zarządzania wynagrodzeniami Zdobędziesz również wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania różnorodnością, CSR oraz wolontariatu pracowniczego, jak również poznasz zasady skutecznego stosowania instrumentów społecznej odpowiedzialności biznesu w zarządzaniu.
Co więcej, rozwiniesz swoją kreatywność i umiejętności niezbędne do prowadzenia efektywnych kampanii rekrutacyjnych w Internecie i poza nim. Poznasz zasady projektowania użytecznych internetowych i mobilnych stron kariery, skutecznych i atrakcyjnych materiałów wizerunkowych dla kandydatów, realizowania atrakcyjnych filmów korporacyjnych, wykorzystywania grywalizacji w rekrutacji oraz projektowania przestrzeni biurowych przyjaznych pracownikom. Nabędziesz również umiejętności analizy dostępnych narzędzi social media, możliwych do wykorzystania w komunikacji marketingowej oraz prowadzenia angażującej, budującej interakcję komunikacji pracodawcy w social media. W wyniku przeprowadzonych zajęć zdobędziesz również profesjonalną wiedzę i umiejętności autoprezentacyjne.
Czas trwania:
2 semestry
Tryb zgłoszeń:
rekrutacja prowadzona jest przez system Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK)
Liczba miejsc:
max. 36
Obecnie nie trwają zapisy na ten kierunek studiów podyplomowych. Zapraszamy do śledzenia naszej oferty i sprawdzania terminów rekrutacji.